NIEUW: HER VAN BURBERRY

FRUITIG & BLOEMIG

De laatste tijd staat Burberry weer volop in het nieuws. Het Britse label heeft namelijk niet alleen een gloednieuwe artistiek directeur: Riccardo Tisci maar ook een nieuw logo.

Zie Riccardo Tisci gerust als een groot modetalent. Net zoals Alessandro Michele Gucci weer in de mode spotlight heeft gebracht, zo maakte Tisci jaren geleden Givenchy weer hot en happening. Nu is het ingedutte Burberry aan de beurt. Met de mode zal het wel goed komen, al waren de eerste reviews naar aanleiding van Tisci’s Burberry debuut gemengd. Of Burberry’s onbekende beauty-lijnen ook een boost gaat krijgen? De parfums zijn succesvol – vooral Burberry Britt, maar het kan altijd beter natuurlijk.

Her is een fruitige en bloemige eau de parfum en zit verpakt in een afwijkende flacon. De dop zit namelijk niet in het midden van de flacon maar aan de rand. Apart, en weer eens wat anders. De geur? De eerste indruk is werkelijk way to sweet (bessen), maar een van mijn favoriete parfumeurs Francis Kurkdjian (foto) zorgt er voor dat ik de geur met in het hart een basis van droge amber en musk toch kan waarderen.

Her Burberry eau de parfum €56 iciparisxl.nl

Vorige
Vorige

INNOVATIEF: DE SHAMPOO STICK

Volgende
Volgende

DE ULTIEME ZEEWIER KUUR