PRIMEUR: N°1 DE CHANEL
Sinds 26 december prikkelt CHANEL ons via Instagram met foto’s van een bijzondere bloem. De Red Czar Camelia. Een rode camelia, anders dan alle andere bloemen. Hoe anders? Vanaf nu te koop.
Specifieke anti-age eigenschappen van deze eeuwenoude camelia zijn de sleutel van de nieuwe N°1 DE CHANEL collectie. Deze innovatie lijn bestaat uit een keur aan producten met uit de categorie anti-age verzorgingsproducten onder andere een serum en crèmes, verder verzorgende make-up waaronder een lipbalm, oogpoeder en foundation. De kers op de geparfumeerde taart is een geurige body spray. Al deze producten zijn verrijkt met olie of extracten van de rode camelia. Krachtig dus!
MIRROR MIRROR is vooral benieuwd naar N°1 DE CHANEL FOND DE TEINT, een anti-age foundation, verkrijgbaar is in 20 tinten. De foundation egaliseert de gezichtteint, corrigeert tekenen van veroudering en vervaagd rimpels en minimaliseert poriën. De revitaliserende foundation is verrijkt met rode camelia-olie en hydraterende bestanddelen en bestaat voor 94% uit ingrediënten van natuurlijke oorsprong.
Na het aanbrengen zou de huid er zichtbaar stralender uit zien 33%(1) en comfortabeler aan voelen. Na een maand beloofd CHANEL dat de huid er in veel gevallen gladder is. Voor een echt verfijnd resultaat gebruik je Pinceau Touch-Up Foundation N°104. We kunnen niet wachten om deze N°1 producten uit te proberen.
N°1 DE CHANEL. Fond de Teint Fluide 30ml €70. Enkele andere producten zijn CREME YEUX €68, L'EAU ROUGE 100ml €105, LOTION 150ml €60, SERUM 30ml €105 en Lippenbalm ook voor wangen €45. Via Chanel.com