DE NIEUWSTE GEKTE IN DE BEAUTY-WERELD

Een groeiend aantal nagelstylisten gebruiken sociale media om hun unieke – vaak 3-D geprinte - nagelcreaties onder de aandacht te brengen. Het is de ideale manier om hun klantenbestand uit te breiden.  

@glazednails_officiel

De nagelbusiness maakt een commeciële slag. Voorwaarde is, naast de traditionele nagels, een creatief aanbod van gepersonaliseerde press-on-nagelsets.

Hoe is het zover gekomen? Mogelijk waren voor veel nagelstylisten de corona lockdowns de katalysator die ze tot de hogere nagelkunst heeft gedreven. Dit, in combinatie met het inzetten van sociale media, stelde ze in staat hun meest inspirerende nagelsetjes bij potentiele klanten wereldwijd onder de aandacht te brengen. En hop, daar gaat weer een bestelling op de bus.

@samu.el

Voor editorials werkt Mirror Mirror samen met de innovatieve @samu.el en Daniel Smedeman die onder andere 3-D geprinte nagels ontwerpen en zelfs nagels voorzien van een piercing. Je kan Daniel volgen onder de naam @glazednails_officiel. Voor producties is Smedeman te boeken via het Amsterdamse House of Orange agentschap.  

Vorige
Vorige

SOHO HOUSE SKINCARE

Volgende
Volgende

OFF-WHITE IN BEAUTY & PARFUMS