MIRROR MIRROR MAGAZINE

View Original

NIEUWE INSPIRATIE VOOR TORY

In Amerika is modeondernemer Tory Burch het equivalent van een merk als Diane von Fürstenberg, qua bekende naam dan. Burch als bedrijf is echter vele malen groter. In Europa valt echter nog veel bekendheid te winnen (en te verdienen) voor de Amerikaanse onderneemster.

Wellicht met de herlancering van een nieuwe parfumlijn? Na het opbouwen van een imposante mode- en accessoires merk - dat bovendien de pandemie heeft doorstaan ​​(omzet eind 2021 ongeveer $ 1,6 miljard) hoopt Tory Burch te cashen met Essence of Dreams, een collectie van vijf geuren gebaseerd op specifieke emoties. Dit is niet Burch's eerste kennismaking met geuren. Eerder, in 2011 sloot ze een deal met Estée Lauder Cos. De verdiensten vielen echter tegen. Ook een eerder gesloten parfumdeal met Shiseido bracht geen bestsellers op. Drie x is scheepsrecht!  

Tory Burch, Essence of Dreams €129 p.stuk. Via nordstrom.com

mirror-mirror.nl