MIRROR MIRROR MAGAZINE

View Original

REFILLS IN DE LIFT

Hoewel het nog niet mainstream ontwikkeling is, stijgen de zoekopdrachten naar hervulbare cosmetica, de getallen van onderzoeksbedrijf Spate bewijzen dit.

Volgens gegevens van het Amerikaanse Spate stijgen de zoekopdrachten naar navulbare deodorants maandelijks het meest. Om precies te zijn, met  32 procent op jaarbasis. Massamerk Dove is het meest gezochte navulbare deodorantmerk met zo’n 9.300 zoekopdrachten per maand. Na deo’s zoeken mensen zoeken hervulbare parfums (stijging van 60,7 procent), het meest gezocht wordt naar merken als Mugler (pionier op gebied van refills, Boucheron en Chanel.

Chanel Rouge Allure Extrait

Ook wordt gezocht naar hervulbare scheermesjes en geurkaarsen. In de lift bij zoekopdrachten zitten hervulbare shampoo, zeep en conditioner. De top 10 van refills zijn 1 deodorant, 2 parfum, 3 shampoo, 4 zeep, 5 conditioner, 6 flossdraad, 7 oogpalettes, 8 lipsticks, 9 scheermesjes, 10 geurkaarzen.