MIRROR MIRROR MAGAZINE

View Original

J’ADORE X RIHANNA

Rihanna Foto: Parfums Christian Dior

Parfums Christian Dior heeft er een nieuw gezicht bij: Rihanna voor J’Adore. Het Franse luxe merk roemt Rihanna om haar ‘onmetelijke talenten, opmerkelijke schoonheid en universele aantrekkingskracht.’

Inmiddels is J’adore alweer meer dan twintig jaar op de markt, en zijn er verschillende varianten van dit heerlijke Dior parfum. De bloemengeur is geliefd en bekend bij ontelbare vrouwen wereldwijd. J’Adore positioneerde zich vanaf het begin met een krachtige en onafhankelijke vrouw. En ja, dat sluit naadloos aan bij Rihanna’s persoonlijke verhaal.

De popster, die het toonbeeld is van empowerment, werkte voor de campagne met de Amerikaanse topfotograaf en vriend Steven Klein, aan een nieuwe J’Adore campagne die op 1 september wordt onthuld.

Zelf zegt het popicoon over de samenwerking: “Het nieuwe gezicht van J’Adore zijn is zowel een eer als een missie. Deze geur, die ik al zo lang ken en waar ik van houd, betekent zoveel voor vrouwen. Ik kijk er vooral naar uit om deel te nemen aan dit avontuur en eraan bij te dragen via mijn wereld, mijn verhaal, mijn roots, maar ook via mijn creativiteit en mijn eigen vrouwelijkheid.”

En Véronique Courtois, CEO - Parfums Christian Dior is natuurlijk ongelooflijk trots om Rihanna te verwelkomen in de Dior-familie. ‘Haar uitzonderlijke talent, lef en de betoverende schoonheid van deze wereldster, is de ideale belichaming van de oogverblindende, krachtige Dior-vrouwelijkheid die generaties overstijgt. Christian Dior zou haar zeker aanbeden hebben.”