MIRROR MIRROR MAGAZINE

View Original

THE LOOK: MAISON THE FAUX

DE LOOPNEUS

SHOW: Maison the Faux, Faux Cosmetics 2018.

MAKE-UPARTIST: Yuui voor Make-up Studio. CATWALK LOOK: Ons concept was: “Modellen die flink hebben gefeest en toen zijn aangestoken door een drag queen met griep. Die modellen lopen nu een show, met een loopneus. Maison the Faux is een open-minded merk, ik vind het geweldig hoe ze op een ongelofelijk creatieve wijze een make-uplook bedenken die hun ontwerpen ondersteunt.” HOW: “Ik had bedacht dat de make-upartists voor een spontaan effect de make-up moesten aanbrengen met de hand die ze normaal niet gebruiken. Foundation sloegen we over.”

LIPPEN: “De lipstick was erg vlekkerig aangebracht. Omdat de modellen zogenaamd snipverkouden waren, zaten ook onder de neus pigmenten.” EYES: “De oogmake-up was aangebracht met een watje met daarop make-upremover voor het fade-out-effect. Vlak voordat de modellen de catwalk opgingen, heb ik als final touch nog een runny-nose aangebracht.” PRODUCT: Make-up Studio Lipstick (€16,90) en de Eyeshadow Box met 18 kleuren (€49,90) WHY: “Lipstick is my lunch!”