MIRROR MIRROR MAGAZINE

View Original

DIOR MANNEN & MAKEUP VOOR PRE-FALL 2019

ROBOT CHIC

Groomed, maar met een natuurlijk effect. Zo stuurde Diors Global Beauty Director Peter Philips de modellen in Tokio de catwalk over. Philips voorzag de modellen van een stralende glow. “Ik hydrateerde de huid met Dior Dermo System Skincare. Uit dezelfde lijn bracht ik Pore Control Perfecting Essence aan en Anti-Fatigue Firming Eye Serum.”

Van de Backstage-lijn gebruikte de make-up artist de body foundation. En hij bracht diepte toe aan de ogen met de Dior Show Brow Styler (€27).

De lippen hield Philips natural door ze te preppen met Dior Addict Lip Sugar Scrub (€37) voor een mooi glad effect.

Het nieuwe, door Dior mannenmode designer Kim Jones ontworpen Dior-logo bracht Philips in 3-D zilver aan in de nek van sommige modellen, of onder het oor. “Voor het ‘Robot-Chic effect”, aldus Peter Philips.