BE YOUR OWN BOSS

Vanaf 6 maart tot 9 april is BOSS met opvallende pop-ups aanwezig in De Bijenkorf Amsterdam, Rotterdam en Den Haag.

Opvallende etalages, BOSS-bewegwijzeringen. Als bezoeker van de Bijenkorf zul je de BOSS branding direct opmerken.

In lijn met de recente lancering van de BOSS Spring/Summer 2023-campagne, over wat nodig is om een ​​BOSS te worden, is dit motiverend thema ook zichtbaar in de drie pop-ups.

Prominent aanwezig is de nieuwe slogan ‘BOSSes are not born, they're made’ en de kenmerkende slogan ‘Be your own BOSS’. De inspirerende boodschappen staan op spiegels die uitnodigen tot het maken van een selfie. 

BOSS BAR & CAFÉ TAKE-OVER

Tussen het bekijken van de nieuwe collectie door kun je even pauzeren in het BOSS Café in De Bijenkorf Rotterdam of genieten van een drankje in de BOSS Bar in De Bijenkorf Amsterdam.

Om de BOSS take-over compleet te maken, krijgen De Bijenkorf-leden ook exclusieve ervaringen aangeboden, samengesteld door BOSS. Tijdens een stylingsessie krijg je tips over het creëren van BOSS-outfits voor verschillende gelegenheden, terwijl een online masterclass zich richt op het promoten van je talenten en het worden van een BOSS.

Ron Simpson, mede-oprichter van The Avocado Show is de gastheer van deze inspirerende masterclass.

Vorige
Vorige

JENNIE & DE CHANEL 22 BAG

Volgende
Volgende

DAVID LAPORT HEEFT NIEUWS